2013. szeptember 30.

...

Hi mindenki!

Csak néhány apróság miatt írok. Meg elég röviden.

Először is, úgy alakult a programom, hogy szombaton kimegyek a Mondoconra. Ez van, ha az ember rossz hétvégére időzíti a rokonlátogatást, és elrabolja az unokatestvére ;) :D Ha véletlenül valaki ott lesz, és találkozni akar velem, akkor írjon, szóljon, vagy próbáljon vaktában megkeresni. Utóbbihoz speciális szemüvegeket tudok biztosítani, de ezek csak személyesen vehetőek át a szigorúan bizalmas technológia miatt. (Csak nehogy valaki tényleg kérni akarjon egyet...)

Mi is van még? Ja... A nagyszerű közvéleménykutatás eredménye, amit ott balra kiírtam. Az igazat megvallva ledöbbentem. Én meg voltam róla győződve, hogy a szavazók elsöprő többsége igennel fog szavazni. Ha nem, hát nem. (Szó szerint.) Ha valaki véletlenül hazudott, akkor azt hivatalos megrovásban részesítem.

Ezen a héten valószínűtlen, hogy bármiből is befejezek egy új fejezetet. Majd jövő héten talán. Hirtelen most más nem jut az eszembe.

- Draconic

u.i.: Halgassatok Sinéad O'Connor-t. Van néhány nagyszerű száma.

u.u.i.: Az emlegetett szavazás: Te perverznek tartod magad? Igen: 3 Nem: 6

6 megjegyzés:

  1. Szóval Mondoconról... Tulajdonképpen két megállapításom van róla. Az első az, hogy egy nagyszerű rendezvény a célközönsége számára. A második az, hogy én ebbe a célközönségbe nem tartozok bele. Mit is értek ezalatt? Tulajdonképpen csak azt, hogy a cosplay engem teljesen hidegen hagy. Persze elég vicces statisztikát vezetni róla, hogy miből mennyit lát az ember, de...

    Egyéb megfigyelések:
    1. Enyhe Shingeki no Kyoujin mánia tombol. Mint mindenhol. Enyhe, mivel még mindig kevesebben vannak mint a Naruto fanok.
    2. Vagy az AMV versenyre beküldők shounen mániások mind egy szálig, vagy a zsűrik azok kivétel nélkül. (nem láttam az összeset, úgyhogy lehet h feltűnt 1-2 amiben nem csak shounen anime részletek szerepeltek)
    3. Lassan nem szidhatom a magyarul kiadott mangákat... Megjelent a Darker Than Black is... Gratulálok annak az elvetemültnek, aki ezt sikeresen kiharcolta.

    VálaszTörlés
  2. Nos igen. a shounen világa veszélyes. hamar magába szívja az embert :D

    VálaszTörlés
  3. Engem hamar kiköpött. Túl sok sztereotípia. Persze meg lehet valósítani jól, de...
    A négy fő típus közül jelenleg a seinen a kedvencem. A josei-el sincs semmi problémám, csak eddig nem sokat találtam belőle. Bár amiket találtam azok nagyszerűek voltak.
    A shoujo mangákkal többnyire ugyanúgy vagyok mint a shounenekkel. Csak más dolgok miatt fogom a fejem.

    VálaszTörlés
  4. Annyira nem vagyok otthon az animék és mangák világában de nagyjából értem mit mondasz. :D Nekem úgy kedvencem műfajilag nincs de szeretem a krimiket pl: Conan a detektív, Durarara. még nagy kedvencem a Ghost stories(bújj bújj szellem) a másik ilyen hasonló a ghost hunters ha jól emlékszem. és még sok 12 részes animékbe futottam bele amik tetszettek a történetek és karakterek miatt pl: Please Twins, Please teacher. Még a Full metal Panic ami ott van a szeren. Mangákat eddig nem nagyon olvastam az első manga amit elkezdtem a Spiral ugyanis olvastam hogy az animében eltértek nagyon a történettől és én is éreztem hogy nagyon lezáratlan maradt. Sajnos angolból nincs meg az elegendő tudásom hogy élvezhetően tudjam olvasni és van még egy-két ilyen :D
    juj de hosszú lett ez :D

    VálaszTörlés
  5. ja a K-ON-t kifelejtettem meg a Gosickot. még sokáig sorolhatnám mert nagyjából amit eddig megnéztem az tetszett. :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a Spirál volt az első mangám. Néztem TV-ben az animét, és nem értettem, miért nem adják le a végét... Aztán végignéztem a neten, és rájöttem, hogy többször is láttam már az utolsó részt... Azt hiszem nem csoda, hogy nem jöttem rá, hogy az volt az utolsó. Úgyhogy elkezdtem olvasni a mangát.

    VálaszTörlés