2013. szeptember 26.

Késő van

Lehet, hogy nem éjfél után kéne írnom ide, ha másnap 8-kor kezdődik az egyetem... Most fejeztem be a maradék munkát azon a két fejezeten, aminek a fordítása majdnem kész volt.

Én a nyarat vádolom! Az ő hibája, hogy ilyen sokáig nem fordítottam semmit! Mindig ezt csinálja velem... Remélem senki nem halt bele a várakozásba, és mindenki hamar visszaérkezik ide, hogy elolvassa a már említett két friss fejezetet.
Hogy miért is kettő? Nekiálltam a Spirál 37. fejezetének, és az első néhány oldal után szokás szerint átlapoztam az egészet. Hiba volt. Véletlenül találtam egy oldalt, amin már ott tudtam, hogy lesz egy óra munkám. Gondolom sejtitek, hogy ez nem töltött el örömmel. Amikor pár hónappal később újrakezdtem volna, még mindig nem tudtam rászánni magam, hogy nekiálljak a fejezetnek... Ezért úgy döntöttem, hogy inkább lefordítom helyette az SzT 5. fejezetét... Ami néhány apróság miatt késlekedett, és mivel időközben újra nekiálltam a Spirálnak, úgy döntöttem, hogy majd együtt rakom fel őket.
Btw, vigyázzatok, ne kezdjetek el véletlenül olvasni egy könyvet... Az utóbbi hónapokban legalább három-négyszer előfordult, hogy nem figyeltem oda, és mire észrevettem, kiolvastam egy könyvet (az összes megjelent folytatásával együtt).

A mai nap termése tehát:
A Spirálban végre elkezdődik a véres ütközet Kanone ellen! Hm... Most vettem észre egy gyors visszalapozás közben, hogy Ayumu már a 35. fejezetben vérzett... Nem baj, kéz és lábtörést mindenkinek!
A Szerelem Töredékeiben pedig a középpont ezúttal kicsit arrébb vándorol Mikáról. Persze most is ő körülötte forog a történet, de az 5. (és majd a 6. fejezetben is) mások szemszögéből figyeljük a dolgokat.

Spirál: 37. fejezet
A Szerelem Töredékei: 5. fejezet

- Draconic

u.i.: Most veszem észre, hogy a Spirál fejezet több mint 20 MB... Te jó ég...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése