2013. szeptember 9.

Szeptember

Hello!

Vége a hosszú hibernációmnak, amire minden nyáron sor kerül. Tegnap újra elkezdtem dolgozni a fordításokon, úgyhogy hamarosan várhatóak a következő fejezetek. Valamiért a nyár mindig így sikerül.

Ma elkezdődött az egyetem soron következő féléve... Reggel 8-kor kb fél órányi tűzriadóval ébresztett a kollégium, nehogy véletlenül lekéssem az órámat. Hát nem kedves? Ha egyszer itt valaha is tényleg tűz lesz, 100%, hogy mindenki bent ég. Bár a hosszabb tűzriadók esetében időnként ránézek a facebook-ra...
Ezek után, amikor végre elindultam az egyetemre, a lift úgy döntött, hogy megáll a 7. és a 8. emelet között. A dolog nem zavart volna, ha nem vagyok bent... Tudnám mi értelme volt az egész kollégiumot felújítani, ha a 3 liftet csak véletlenül lehet egyszerre működő állapotban látni... És véletlenül se lehet sokáig. Miután 20 percig vártunk, hogy a lift ajtaját ki lehessen nyitni, lementünk a lépcsőn a 7.-ről, és kimentünk az ajtón. Aztán megdöbbenve vettük észre, hogy időközben elkezdett esni az eső... Egyszóval jó kezdés volt... Még jó, hogy az egyetem maga jobb volt.

Megyek is, mert sok dolgom van még. El kéne mennem végre Blackthorn city-be a Pokémon Soul Silverben, el kell olvasnom a Sword Art Online 12. kötetének frissen lefordított második felét, és még fordítanom is kéne. Pillanatnyilag más nem rémlik.

- Draconic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése