2015. január 26.

Vizsgaidőszak

Viszgaidőszak... Hogy én mennyire gyűlölöm! Nem csak azért, mert sokat kell tanulni. Annyira nem vészes az a része. Sokkal inkább az, hogy nem tudok belekezdeni semmibe, amiről tudom hogy huzamosabb időt venne igénybe. Pl fordítás. Vagy a Gekkou 4. fejezetének átmenni az utolsó 15 oldalán a proofreaderrel közösen.
És persze az egésznek az az eredménye, hogy a sok tanulást időnként megszakítom egy kis olvasással. Aztán ez szépen lassan átmegy abba, hogy a sok olvasást szakítom meg időnként egy kis tanulással.
Mindegy, befejeztem. Végre levizsgáztam ebből a nyamvadt tárgyból, ami miatt másfél év csúszásban vagyok. Ráadásul majdnem 5-öst kaptam... Nem mintha olyan nagyon érdekelt volna a jegy, ha a 2-es megvan, de azért mégis...

u.i.: Nem várt mellékhatás... Az egyik alkalommal, amikor nem akartam elkezdeni olvasni, mert annak úgyis az a következménye, hogy olvasok egy 8-10 órát... És nem akartam játszani, vagy animét nézni hasonló okok miatt... Elkezdtem írni. Persze, a célomat nem értem el vele, kb ugyanannyi idő ezzel is elment mire le tudtam állítani magam, de az eredmény egy majdnem 20 oldalas történet lett.

- Draconic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése