2014. december 24.

Boldog Karácsonyt!

Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Most, hogy végeztem ezzel a fejezettel, már nekem is boldog lesz a Karácsonyom. Tegnap este úgy hajnali 2 felé úgy döntöttem az utolsó simításokat mára hagyom. Ezek az utolsó simítások ma kb 2 órába teltek.
Nagyon remélem, hogy az ő és ű betűkről sehol nem maradt le a hosszú ékezet, de nem fogom kijavítani, ha valahol mégis. Két hatása van annak, hogy szerkesztem a betűtípusaimat, és a gyakrabban használtakhoz hozzáadom az ő és ű betűket... Egyrészt sokkal kellemesebb, hogy ezekkel a betűtípusokkal, amikhez már hozzáadtam, nem kell mindig vacakolni, és mindegyikre külön felrakni a hosszú ékezeteket. Másrészt még idegesítőbb felrakni őket bármi másra...
A karácsonyi hangulatú credit oldal remélem mindenkinek tetszik, azzal is vacakoltam egy jó darabig.
Ebben az évben valami nagyon hatalmas csoda kéne hozzá, hogy befejezzek még egy Spirál fejezetet, de tervben van a Gekkou 4. fejezete, és egy manga fejezet is (vagy PG vagy SzT). Lehet, hogy egyikből se lesz semmi, de feltehetőleg legalább az egyiket be tudom majd fejezni, és arra is látok esélyt, hogy mindkettőt.

Spirál: 41. Fejezet

- Draconic

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen és neked is Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a Spirált és boldog karit, és előre is boldog új évet neked! :D

    VálaszTörlés
  3. A Gekkou 4. fejezete fogalmazzunk úgy hogy félkész állapotban van. Már csak a lektorálás van hátra, de az kizárt, hogy még idén kész lesz.
    Megpróbálom valamikor január első napjaiban kiadni majd.
    Addig is Boldog Új Évet mindenkinek!

    VálaszTörlés
  4. update: az új fejezet valamikor a hétvége környékén érkezhet. Vagy jóval később. Lesz egy vizsám, ami nagyon kiakasztana ha nem sikerülne...

    VálaszTörlés