2014. június 6.

Szavazás bug

Hello!
A szokásos szavazás/közvéleménykutatás amit oldalra ki szoktam rakni valamiért nem hajlandó működni. Legalábbis nem látom a saját szavazatom. Érdekes jelenség, mert meg tudom változtatni a nem létező szavazatom. Ha egy kommentben megírnátok, hogy ti mit láttok, illetve hogy a ti szavazataitokat érzékelte-e, azt nagyon megköszönném. Lehet, hogy pár nap múlva helyre jön, addig is itt hagyom.
Más téma. A Spirál 40 fejezetének kész vagyok az újrarajzolásával, úgyhogy már csak a határozottan kellemesebb fordítás van hátra. Ennek ellenére még mindig nem tudok biztosat ígérni. Kicsit elfoglalt vagyok mostanában.

- Draconic

u.i.: Rövid utánajárás után úgy tűnik bloggeréknek sikerült valami nagyobb hibát elkövetni, mert egy pár hete nem működik a poll funkciójuk. Próbáltam mindenféle egyéb "megbízhatóbb" poll-okat találni, de nem akadt köztük olyan, ami: 1. Egyszerű, 2. Működik. Bár végülis az egyik elég használhatónak tűnt, miután hosszas szenvedés után sikerült összeszűkítenem...

u.u.i.: Igen, határozottan működőképes. Már csak az érdekel, hogy meg lehet-e változtatni a lezárás időpontját... 1 hét múlva kiderül...

6 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy szavazást mutat, h hiszek-e a sorsban, de am én a spirált olvasom, azaz olvasnám, ha nem kéne 3 hnapja várni egy fejezetre, így lehet a fanoktól is elvenni a kedvet hogy feljárjanak az oldaladra, akkor ird inkább ki h nemérdekel, és akkor lefordítom magamnak, v akármi, de te közbe 5-6-7könyvet olvasol ki egy hétvége alatt, nekiállsz könyveket fordítani...annyi h leirod h spiral mangha elvetve 2 szo és nyugodtabban alhatnék

    VálaszTörlés
  2. Persze, teljesen egyetértek. Szóval néhány apróság:
    Vizsgaidőszak van. Nincs időm fordítani.
    Olvasásfüggő vagyok, ebbe vagy belenyugszol, vagy lefordítod magadnak, ahogy mondtad.
    Egy darabig linkelve volt oldalt ez a post: http://draconicscans.blogspot.hu/2012/08/uj-blog.html , ahol írom, hogy ne számíts rendszeres fejezetekre.

    VálaszTörlés
  3. Ja csak amikir kérdeztem akkor nm azt mondtad, hogy nincs rendszeresség, hnem hogy 2hét-2hnap a fejezet lefutása. Ha akkor azt irod, h zero rendszeresség, az más, gondolom ezt megérted

    VálaszTörlés
  4. Rendszeresség van. Rendszeresen rendszertelenül dolgozok.
    "Az új fejezetek mindenféle rendszeresség nélkül valahol 2 hét és 2 hónap közötti gyakorisággál jelennek meg."
    Másoltam a korábbbi kommentemből, már itt is azt írtam, hogy nincs rendszeresség. Mindkét idő csak egy becslés. Előfordul olyan, hogy két héten belül kiadok 2 Spirál fejezetet, és amint most is tapasztaltad van olyan is, hogy több mint két hónap.

    VálaszTörlés
  5. A könyvek fordításáról pedig csak annyit, hogy mint azt már az első fejezet kiadása előtt is írtam, a Gekkou-t a Szombathely és Budapest közötti hosszú vonatúton fordítottam. Higgy nekem, amikor azt mondom, hogy vonaton nem lehet mangát fordítani...

    VálaszTörlés