2014. március 24.

Spirál 39

Sokszor megállapítottam már, hogy nagyon vigyázni kell a könyvekkel. Az ember néha bele se gondol, hogy egy apró meggondoatlanság milyen súlyos következményekhez vezethet. Én például ezen a hétvégén ha jól számoltam 5 könyvet olvastam ki. De lehet, hogy 1-2 kiment a fejemből... Részben emiatt késik ilyen sokat ez a fejezet.
És részben azért már megint 45 oldalas. Azt hiszem már említettem néhányszor, de nagyon nehéz nekiállni egy 45 oldalas fejezetnek. És nem segít rajta, hogy a kedves írónak az a hobbija, hogy a szereplők hajára írja rá a szöveget. De most komolyan... Még nem jutottam el arra a pontra, hogy kifehérítsem a szövegbuborékokat amiket rajzol, és remélem messze vagyok tőle, de fontolgattam már néhányszor.

Közeleg az új anime évad. Ti várjátok? Meg kell, hogy mondjam én igen. Pedig valószínűleg nem fogom őket nézni. Olvasni jobban szeretek. Mindenesetre van néhány ami érdekel.
Például az Akuma no Riddle, aminek a mangájából a credit oldalon van két részlet. Véletlen egybeesés, hogy épp most készül belőle anime / van a credit oldalon. Én is meglepődtem amikor megláttam most.
Aztán ott lesz még a Mahouka Kouko no Rettousei. Remélem az animét elrontják egy kicsit. Nem akarom, hogy túl népszerű legyen, és licenzeljék Amerikában a könyveket, mint SAO-val tették... Bár tulajdonképpen ettől nem tartok túlságosan. Ha belerakják a rengeteg technikai részletet, akkor feltehetőleg nézhetetetlen, ha nem akkor pedig érthetetlen lesz... Mindenesetre jelenleg ez az egyik kedvenc könyvsorozatom, szóval már előre ajánlom mindenkinek az animét.
Ja igen, és ott lesz a No Game, No Life is... Nem tudom milyen lesz. Feltehetőleg nagyszerű. Kicsit hasonló, mint a Mondaiji-tachi ha valaki ismeri azt, bár a játékok itt valamivel hagyományosabbak.
És persze a Seikoku no Dragonar-t (vagy Seikoku no Ryuu Kishi-t) sem szabad kihagyni. Bár feltehetőleg az animében a legnagyobb hangsúlyt a meztelen lányokra fogják fektetni. Mint mindenhol ahol lehet.

Spirál: 39. fejezet

- Draconic

6 megjegyzés:

  1. Köszi a fejezetet. :D
    Az anime évadokban én levagyok maradva pár évvel. Néha elcsípek 1-2 újat amit megnézek de elég lassan találok újakat. + most érettségi szóval nem szeretnék belekezdeni egy újba se semmibe mert ha elkezdem akkor... na igen :D

    VálaszTörlés
  2. Érettségi... Hát igen... Nekem egyéb problémám volt akkor. A kedves Blizzard úgy döntött, hogy mindenki akinek megvan a Starcraft 2 kap egy hónap ingyen WoW-ot... A tanulásról csak annyit, hogy az alatt az egy hónap alatt megcsináltam gyakorlatilag minden questet 60-as szintig bezárólag.
    Látom te az animékkel vagy kicsit hasonló helyzetben, mint én a könyvekkel... Azért jobbak ilyen szempontból az új animék, mert hetente 1 rész jelenik meg. Az 25 perc, tehát ha akarod se tudod minden idődet azzal tölteni. Legalábbis az angol fordítás elég rendszeresen jelenik meg. A magyarról fogalmam sincs...

    VálaszTörlés
  3. Mahouka Kouko no Rettousei első része után:
    Kb az volt, amire számítottam. Sok mindent kihagytak az első részből, de kénytelenek voltak, mivel nagyon erősen meg volt szabva, hogy hol kell vége legyen. Legfeljebb azt csinálhatták volna meg, hogy az első részt 10 perccel hosszabbra készítik.
    Szóval sok minden kimaradt. Magyarázat is, és történés is. És sok minden elég félrevezetőnek tűnt. Majd kiderül mennyi mindent magyaráznak meg a későbbi epizódokban. Mindenesetre összességében elégedett voltam vele.

    VálaszTörlés
  4. Akuma no Riddle az első rész alapján jó lesz. Egyetlen egy problémám volt. Kihagytak egy jelenetet. És szerintem ez egy nagyon fontos jelenet volt. És ne próbálják bemesélni, hogy nem fért volna bele az a 10 másodperc. Annyi kellett volna csak, hogy Tokaku-san elküld egy sms-t, hogy a válasz a találós kérdésre "sebhelyek". Aki látta, azt hiszem pontosan tudja honnan maradt ki.

    VálaszTörlés
  5. A leírásod alapján úgy gondoltam belekezdek az Akuma no riddle mangába utána megnézem az animét hátha addigra több rész is lesz. Amit biszont elkezdtem nézni az az Isshuukan Friends. Egy nagyon aranyos története van és már az első résznél felkaptam a fejem hogy ebből vajon mit hoznak ki. Nem tudom ismered-e a történetet de arról szól hogy egy scrác elhatározza hogy a távolságtartó és mindenkit elutasító lány barátja lesz, és a lányról kiderül hogy a barátaival szerzett emlékeket 1 hét után elfelejti. Mindezt megfűszerezi egy kis humor.

    VálaszTörlés
  6. Nem, nem ismerem. Ez alapján tényleg elég jónak tűnik, bár mostanában inkább a komolyabb mangákat/animéket részesítem előnyben. Illetve többnyire a könyveket... Bár attól, hogy jelenleg nem vágyom humoros mangákra olvastam belőlük egy nagy adagot, és feltehetőleg olvasni is fogok még.
    Meg jelenleg a könyvek mellett szép lassan haladok a Sundome című szörnyűséggel... Amiről az egyik haverom látatlanban állítja, hogy nem lehet perverzebb mint a Seitokai Yakuindomo című anime amit épp nézett amikor ebbe belekezdtem. Én látatlanban állítom, hogy igen.

    VálaszTörlés