2013. április 22.

A 4. töredék

Kész a következő fejezet, igaz jóval lassabban mint terveztem. Beadandók, zh-k, egyebek... Mindig ez van.
A következő Spirál fejezetre a hétvége környékén számítsatok, bár lehet hogy Eyes haja jelentősen el fogja tolni a a munka befejezését. Utána pedig beláthatatlan időn belül meg fog érkezni a Pixy Gale első fejezete.

Kihasználom az alkalmat, és itt is megköszönöm Burner-nek, hogy hajlandó proofreadelni ezt a mangát. A tanácsai sokat segítettek.
Mit lehetne még mondani... Jó szórakozást, jó kommentelést, meg egyebeket kívánok.

A Szerelem Töredékei ch 04

- Draconic

20 megjegyzés:

  1. Várom a Spirált *-* *a fan megszólal xD* :)))

    VálaszTörlés
  2. Én is téged, csak többnyire nem fűzök hozzá semmit bejegyzéseidhez.

    VálaszTörlés
  3. Nem baj, de annak örülök, hogy olvasol! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is valahogy így vagyok vele, bár nagyon örülök minden kommentnek. Szívesen folytatok beszélgetéseket... :):)

    VálaszTörlés
  5. Én is, én is! :D *csak nincs téma ötlete xD*

    VálaszTörlés
  6. Tudom. Sajnos kicsit nehéz témát találnom nekem is. Nem könnyű, ha halvány gőzöm sincs, hogy a mangák közül amit olvasok egyeltalán mi létezik magyarul. Animéket meg viszonylag keveset nézek. Bár ránézésre abból is van letöltve több mint 20.

    VálaszTörlés
  7. Most hogy belegondolok, a Sword Art Online-t te nézted?

    VálaszTörlés
  8. :D Nos, eddig nem akartam megnézni, de szerepjátékban Yui karakterének az egyik képe ebből az animéből van és... és így megjött hozzá a kedvem. De még nem álltam neki, mert jelenleg mást nézek, de blogban ezt írtam :D És erről eszembe jut egy kérdés.
    A Higurashi no Naku Koro Ni c. animét te ismered? *-*

    VálaszTörlés
  9. Kénytelen vagyok az SAO animét ajánlani, bár a könyv sorozat, amiből készült sokkal jobb. De kétlem, hogy az magyarra valaha is le lesz fordítva. Időnként eljátszok a gondolattal, hogy lefordítok belőle egy sidestory-t, de ennél tovább sose fogok jutni.
    Érdemes megnézni, eddig minden történetrész jobb volt mint az előzőek. Mondjuk csak kettő van animében abból a 4-ből amit olvastam, de elvileg hamarosan jön a következő évad.
    Nem ismerem, de gyors utánanézésel eldöntöttem, hogy végigjátszom a visual novelt amiből készült. Valamikor a Kira*Kira, a Fortune Arterial, meg a Dra+Koi után...

    VálaszTörlés
  10. Kíváncsi vagyok rá nagyon :) egy időben úgy voltam vele, hogy nem nézem meg, de most megjött hozzá a kedvem.

    Az animébe nincs kedved belenézni? ^^ Amúgy ha elkezdesz vele játszani, írhatnál élménybeszámolókat, vagy ilyesmi. Kíváncsi lennék rá :D

    VálaszTörlés
  11. Rakjak fel ide élménybeszámolókat is mindenfélékről? Mangák, Visual Novelek, Animék, meg egyebek :D:D Majd lehet, hogy írok 1-2-t próbaként, de lehet, hogy hasonló problémáim lesznek vele, mint az ismertetőírással.

    Ha tehetem, akkor az animék helyett a mangát, vagy könyvet szoktam elolvasni, amiből készültek. Ritka, hogy a könyv/manga nem jobb, mint az anime. És még ritkább, hogy a VN nem lényegesen jobb. Bár a Higurashi-val viszonylag könnyű dolguk volt, mert egy route-ja van csak. Majd meglátom. Az is igaz, hogy nem biztos, hogy bele akarok kezdeni még két kb 40 órás VN-be mostanában...

    VálaszTörlés
  12. Igeeen :D én szívesen elolvasnám ^^ de a gondolataid is szívesen olvasnám. Bár tudom, hogy ez nem személyes blog :D

    VálaszTörlés
  13. Tulajdonképpen pont annyira személyes, amennyire személyessé akarom tenni.

    Majd meglátom, hogy megy a dolog. Mindig akad néhány manga, amikről szívesen beszélek :D:D

    VálaszTörlés
  14. Ez igaz :D de eddig még nem nagyon írtál semmi személyeset :)

    És rendben. Én itt leszek és olvasom, ha lesz valami. ^^

    VálaszTörlés
  15. A névvel kezdjem, vagy a lakcímmel? ;):D

    Majd lesz. Azt hiszem az első áldozat az Accel World lesz, aminek elolvastam az első 4 kötetét az utóbbi napokban.

    VálaszTörlés
  16. Hahaha :P a nevedet már úgyis tudom xD jöhet a lakcím *viccel*

    Accel World *-* azt is meg akarom nézni... *sok animét meg akar nézni, méteres listája van*

    VálaszTörlés
  17. A barátaim sokáig mondták, hogy milyen jó az Accel World, úgyhogy most végre úgy döntöttem végigolvasom ami le van fordítva belőle.

    VálaszTörlés
  18. Aztán majd írj róla! ^^ Kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés