2012. december 3.

Üvegdoboz

Hosszú idő telt el, mióta elkészült a Spirál 32. fejezete, de végre itt a következő. Megint előkerül a nemlétező halaspalacsinta, és ezúttal mások is megerősítették a véleményem, hogy igen, a "fish crepes" ezt jelenti, és igen, ez nem létezik (a magyar nyelvben).

Tegnap elolvastam egy nagyszerű könyvet Brandon Sandersontól. Mindenkinek csak ajánlani tudom a könyveit, bár a magyar fordításukkal többnyire elégedetlen vagyok. Valami mindig megfog a könyveiben, bár változó, hogy mi. Ebben (Emperor's Soul) éppen a művészet mibenlétéről folytatott eszmefuttatások.

Ja, és jut eszembe. Eddig 2-en érdeklődtek a 30. fejezet után, meg elküldtem még két embernek, akik más miatt írtak nekem. Jó arány, kíváncsi vagyok a többi ember, aki olvassa a fordításaimat mit gondol a fejezet hiányáról.

Spirál 33. fejezet

- Draconic

1 megjegyzés: