2014. augusztus 10.

Üres

Hello mindenki! Hogy tellik a nyári szünet? Nekem a júliusom kicsit tömött volt, úgyhogy nem is volt időm fordítani. Nem baj, elvileg most augusztusban kicsit több időm lesz. Szóval a következő fejezetre olyan jövő hétfő környékén lehet számítani. Még nem tudom mondjuk, hogy ez milyen fejezet lesz, elvileg nem Spirál, bár még ez is előfordulhat...

Egyelőre ennyi, mindenkinek jó szórakozást a Szerelem Töredékei-hez.

A Szerelem Töredékei: 7. fejezet

- Draconic


u.i.: Amint azt néhányan tapasztalták, a múlt hétfői fejezetből semmi nem lett. Jelenleg a tervek úgy állnak, hogy valamikor a napokban fel tudom tölteni a Gekkou 3. fejezetét (már csak néhány simítás hiányzik), és feltehetőleg viszonylag hamar elkészül a Pixy Gale 5. fejezete is a maga 40+ oldalával. Ezután a kettő után szeretnék egy Spirál fejezetet is kiadni még augusztusban, de azt hiszem ez inkább csak remény.

2 megjegyzés:

  1. Srác, egyszer írtad, hogy téged csak 5en 6an követnek figyelemmel. Most engem is kihúzhatsz, ne haragudj, ilyen ntetű fordítót még nem pipáltam.
    Azaz, tőlem megharagudhatsz, nem érsekel, felőlem haragudhatsz, nem érdekel. Bár szerintem ezeket a forsításokjat már csak magadnak csinálod.

    VálaszTörlés
  2. Á, tényleg? Képzeld, ezt eltaláltad, csak magamnak csinálom. Abban az esetben viszlát.
    A legviccesebb, hogy az eheti késés kivételesen még csak nem is rajtam múlik, hanem a proofreaderemen... Ö, asszem magyarban mintha lektornak szokták volna nevezni, de nem kedvelem azt a szót.
    u.i.: javaslom a bing fordítót a google helyett, azon sokkal jobbat lehet nevetni...

    VálaszTörlés