2014. február 23.

Február

Csak hogy mindenkit megnyugtassak, még mindig élek, és fordítok. Bár a vizsgaidőszak a januáromat teljesen felemésztette, és néhány egyéb baromság a februárom első heteit, de mindenesetre nem feledkeztem meg a rengeteg olvasómról. (Hányan is vagytok? A szavazók mennyiségéből ítélve akár 10-en is, nem?)
Most épp a Szerelem Töredékei-nek a 6. fejezetén dolgozom, és elvileg a fordítás még ma este elkészül, ami feltehetőleg azt eredményezi, hogy holnap ki lesz adva az új fejezet.

Oldalt van egy újabb mély filozofikus kérdés. Ha lehet ne változtassátok meg a szavazatotokat ha már láttátok az eredményt. Elvenné a dolog értelmét...

- Draconic

3 megjegyzés:

  1. hello. nem szeretnék beleszólni hogy hogy vezeted a blogod de lehet mindenki örülne ha gyakrabban jelenkeznél csak hogy tudjuk hogy élsz-e még. :D nem mszáj fel is töltened valamit akkor mert a kiírásaid a feltöltés nélkül is érdekesek meg érdekel minket hogy mi történik veled.
    a szavazásról meg egy régi kérdés jutott eszembe. én vagyok én, te vagy te, ki a hülye én vagy te? :D:D

    VálaszTörlés
  2. ja és hogy sikerültek a vizsgák? :D

    VálaszTörlés
  3. :D:D
    Először is, a kérdésedre a válasz természetesen az, hogy mindketten. Egyébként felénk ezt úgy ismerik, hogy "melyikünk a hülyébb", arra egy kicsit nehezebb ilyesmi választ adni. Ha hosszas magyarázatot szeretnél a szavazásról, állok rendelkezésedre, de ez a komment enélkül is elég hosszú...
    Tudom, hogy kicsit hosszú ideig nem adtam hírt magamról, és többnyire próbálom ezt elkerülni, de amint látszik ez nem mindig jön össze. Lehet, hogy inkább úgy kéne fogalmaznom, hogy ritkán...
    Egyébként ha érkezik valamilyen komment, akkor arra többnyire egy napon belül válaszolok (néha ilyen hosszan).
    A vizsgák nem mondhatnám hogy jól sikerültek (balszerencse, kevés idő, stb), de egy kivételével mind meglett, és az is csak azért nem, mert a szóbelin idióta tanárhoz kerültem. A probléma csak az, hogy ezzel a tárggyal már eddig is csúsztam. Úgyhogy a maradék 3 félévemben összesen 3 tárgyam lesz :D:D Végülis nem baj, legalább el tudok kezdeni mellette japánt tanulni...

    VálaszTörlés