2013. december 8.

Rég jártam erre

Sajnos még nincsen kész a Spirál következő fejezete. Ennek van néhány oka... Például az, hogy az Erementar Gerad - Aozora no Senkin dolgoztam helyette. Tekintve, hogy a Spirál kb 1 hónapja késik, az pedig több mint fél éve, remélem megértitek. Ez van, ha az ember magyarra is fordít, meg egy angol fordítócsapatnak is a vezetője... Ehhez hozzájött az, hogy új gépem van, és mostanra tudtam beüzemelni teljesen. Meg néhány program amik felemésztették az utóbbi hétvégéimet.
És azt hiszem néhány reményt el kell hogy oszlassak, mivel a jövő heti 4 ZH-m kétségessé teszi hogy lesz-e időm dolgozni rajta. Szóval legkorábban szombat estére számítsatok. Mindenesetre idén még mindenképpen befejezek legalább 2 fejezetet (hogy a második mi lesz, azt még nem tudom).
Addig is boldog mikulást mindenkinek aki ezt olvassa!

Draconic

3 megjegyzés:

  1. viszont sok csokit meg mindent mikire és sok sikert zh-khoz :D

    VálaszTörlés
  2. Készül a karácsonyi ajándék... Még jó, hogy a karácsony hivatalosan 25-26-a... Eddig azért nem nagyon haladtam vele, mert minden egyes alkalommal, amikor belekezdtem volna ránéztem, hogy 45 oldal, és teljesen elment tőle a kedvem. Na jó, meg zh-k és vizsgák miatt...

    VálaszTörlés
  3. Még 2 oldal hiányzik a készülő két fejezetből. Úgyhogy pihenő...

    VálaszTörlés